2 november



lite suddig bild men såhär såg jag iallafall ut idag!
Har verkligen inte gjort mycket och typiskt var det ju då jag hade sovmorgon till 12 sedan då jag var påväg till skolan ringde oskar och berättade att han hade slutat så vi möttes en snabbis före jag började.
då jag väl kom till skolan så hade jag ju såklart inte lektion utan den var borta så jag började inte förräns 1nått,kunde ju faktist varit hemma med min pojkvän.

nåväl har verkligen inte gjort mycket idag och jag känner mig så stressad över skolan.första dagen och har en massa jag måste hinna,ursch! men imorgon är jag iallafall själv så jag ska plugga som satan sen ska jag vara med min kära vän sara.hooj!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaa den kanske inte riktigt är som man tänker sig, bättre filmer har man ju sett :)

2009-11-02 @ 22:01:25
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

naw tack, snäll du är :)

desamma, fin blogg du med =)

2009-11-02 @ 22:05:43
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0