11 november



Ganska så rolig dag idag faktist. Som ni kanske minns skulle jag dansa idag och till en början så slog mitt hjärta i 380 lite pinsamt var det men det gick bättre än vad jag trodde. det var roligt att dansa då man dansade med en kille som var bra. till min förvåning så var det ganska många där faktist,kan bero på att vi var tvugna.
Många killar var också bättre än vad jag trodde,dumt att säga så men sanningen ska fram.
så det gick rätt bra faktist.

efter skolan så mötte jag upp oskar på stan sedan for vi hem till mig.
lite tidigt kanske men jag kollar runt lite på julsaker och presenter som jag ska köpa. är ute i god tid nu annars brukar jag vara en sån som snurrar runt på stan dagen före desperat för att hitta nått att köpa och då jag väntar på älsklingen så passar inget bättre. vet faktist inte vad jag ska ge han,kom med tips :)
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Dans är ganska kul, men man gör det ju typ aldrig :)



om skorna glappar i hälen kan du köpa hälgrepp och sätta in, finns på skoaffärer :)

2009-11-11 @ 21:53:41
URL: http://myshoebox.se
Postat av: SANNA SANNA SANNA

SV: Hahah ok! :) jag svarar på kommentarer och dricker cola ;D Är allt bra annars? :)



KRAM

2009-11-11 @ 22:02:17
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0