Vill leva med dig livet ut!


Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva.Jag älskar dig mer än något annat och mer än vad jag älskat någon annan.jag vet att vi inte alla gånger har det bäst men, hur det än är har jag älskat dig sedan den dagen jag träffade dig.
ifall det finns äkta kärlek så är du min,ifall det finns den rätte för alla så är du min rätte.
Det finns ingen som kan ta den platsen som du har och det finns ingen som kan ersätta dig. Du är äkta och du är den killen jag vill offra hela mitt liv för. Jag vet att det är äkta känslor jag har för dig,hur jag vet det kan jag inte beskriva men jag vet att det bara är så. Jag vet att jag gör fel och alla gånger inte tycker att jag förkänar ditt stöd. Jag vet att jag kan vara kyrlig och kall och skämms för det. Men det finns ingenting som är bättre än dig.Jag älskar din närhet varje gång du kramar om mig hårt,jag älskar att ha dig vid min sida varje dag en stund. jag älskar dig,för att du är den du är och för att du gör allting till det bästa även om jag inte visar det alla gånger.Jag älskar dina sätt du gör allting på och alla gånger jag verkligen får din kärlek tillbaka.Du är killen i mitt liv,och jag vill att du ska stanna där i all evighet.Du är allt för mig och du är den killen jag vill leva med i hela mitt liv.vill aldrig förlora dig min älskling. jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: Lina

asså faan Yaoska jag fick rysningar av de där, och ni är verkligen jätte söta tsm =)

2009-05-27 @ 16:00:57
URL: http://lhoglund.blogg.se/
Postat av: sara lundin

asså du är typ bara med oskar nu förtiden. Jag tycker att du ska ge lite platts för mig så vi kan vara med varandra nån gång. jag är faktist inte med min kille varje dag och de vet du.



kraam

2009-05-30 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0