Var tacksam



Eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera så har jag inte hunnit berätta vad som hände mig i lördags.
Jag och oskar skulle på stan för att jag skulle köpa en blomma till håret (blomman som är på bilden,fast en hel vit)
Jag vill ha en blomma för att jag tycker det är så fint att ha i håret och speciellt på sommaren. iallafall så hade jag hittat en jag ville ha på HM veckan därpå och bestämmde mig för att ifall den var kvar så skulle jag slå till och köpa den.MEN..
då jag skulle betala så sa hon i kassan "det fanns inte någon prislapp på den här vah?" och jag svarade nej för det fanns det inte förra veckan heller men så frågade jag en tjej som jobbade där och hon sa att den kostade 39.50.
så jag skulle just precis säga det då hon i kassan bara gick sin väg för att kolla vad den kostade.Då hon kom tillbaka så sa hon det bli 49.50,då sa jag men jag var här förra veckan och då sa en tjej att den kostade 40kr.som svar fick jag tillbaka ett spydigt svar" vi har ingenting som kostar 40kr" jag tänkte bara jahapp men ska man behöva säga att den kostar 39 och 50,vem som hellst fattar väll att det bli 40 kr men tydligen inte hon.Och feg som jag var vågade jag inte säga ifrån så jag betalade den.Det komiska var att just innan oskar kom och vi for på stan så kollade jag in på hemsidan och där kostade den 39.50 så jag var stensäker på att den kostade det redan då jag stod där.Jag var så jävla sur då jag kom hem och hade bara lust att skrika till henne och säga till henne att hon kunde behålla blomman så kunde jag köpa en annan på ett annat ställe.Direkt jag kom upp på mitt rum satte jag mig vid datorn och jag hade rätt blomman kostade 39.50 så k*rring j*veln tog av mig 10kr som hon inte hade rätt till att göra.ursh blir bara förbannad av tanken.Fast och andra sidan hon har aldrig gillat mig för varje gång jag är inne på HM så kollar hon på mig som att jag vore dum i huvet.Så fyfan på dig K*rring som har svart hår och sitter i kassan vid sminket,ska aldrig mer be dig om hjälp då du är så jävla spydig av dig och tar 10kr som du inte har rätt att göra.gå i pension......
Kommentarer
Postat av: snoppe

hahah vilken kärring vare, hur ser hon ut? ;)

2009-05-27 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0