snabba på!



Okej tänkte snabb blogga för om ett tag ska jag fara med vännerna.eller aa om 2 timmar.
Jag hoppades på att jag skulle kunna sola idag då jag kom hem men planerna ändrades jävligt fort då jag insåg att det började regna påvägen hem från skolan.och det har inte hunnit blivit bättre heller.får väll sola hela långa helgen nu ifall det blir bra väder,vilket jag ser fram emot :). vi som hade planerat våran dag/kväll idag men det blir väll att vara inne.nåväl det är väll ingen ideè att duscha man får sig ju en omgång då man kommer ut ändå,haha nae skojja! Nae men jag tror det kommer bli roligt ska ialalfall in i duschen nu och göra mig klar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0