LOVE!


saknar er tjejer!

sommar snart här och inget sommarjobb har man hört talas om än,så går det då man är seg!
Idag har jag inte gjort ett skit,varit på skolan och jobbat som fan riktigt duktig är jag.
vid lunch så var jag klar med allt så vi fick intervjua ett gym och eftersom vi var klara fick min grupp sluta efter att vi var klara så det blev tidig  dag idag slutade kl 12 typ.sen gick jag på stan ett tag med agnes och efter det for jag hem.
träffade min då förra bästa vän och hennes kille,hmm vad ska man säga.trevlig att man såg henne,man ser inte henne i första taget men dessvärre hade inte hennes pojkvän nått bättre för sig att säga så han slängde ut sig nått oerhört patetiskt.har man inget bättre att komma med så kan man faktist hålla käften! imorgon så blir det stan med agnes och susse ett tag sedan sara på kvällen och på söndag kommer jag vara med sofia och då kommer även älsklingen att komma hem så förhoppningsvis blir det han ett tag då :)
jobbar även på en ny header som kommer snart hoppas jag! men nu ska jag gå elina kommer snart puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0