22/5


Oskars misse azov som jag förövrigt fick riktigt fina bilder på,kanske lägger upp dem senare!



Och så såg man ut idag =)

 
Lite bränna fick man,dock syns inte det så bra..

Hallå vänner blev inge skrivande igår så det blir det idag istället.
Har varit hos oskar hela dagen idag och hela dagen igår,det känns verkligen som det är helg fast det inte är det men jag kallar det som en extra helg. Nåväl jag har haft världens underbaraste extrahelg med älsklingen.Igår var det dock inte lika bra väder som det var idag så vi gjorde inte så mycket,om inte det jag minns faktist inte så bra riktigt nu vad vi gjorde haha(A) det ända jag minns var att vi såg en bra film som ajg och soakr missade en hel den för att vi gick och badade kl 11 på kvällen myspys.minns bättre vad som hände idag!Idag vaknade jag och oskar ganska tidigt av att jag tyckte det luktade nybakat fast det var bara glass skålen från igår som osade gott.Direkt vi vaknade gick vi ut och solade och det lönade sig faktist jag blev hyffsat brun även om jag själv inte tyckte det just då.tycker inte jag var så brun nu heller men det blir mer imorgon om det blir bra väder.så jag hoppas verkligen att det blir det! Vi solade från 12 till kl halv 4 sen gick vi in och åt pizza,muuums.Efter det duschade jag och oskar en skön dursch och så skulle vi se filmen vi missade igår men hans pappa hade redan raderat den så vi såg talandg och  berg flyttar in sedan gick vi in i hans rum och tände ljus och myste,småpratade lite innan oskar körde hem mig.Och nu längtar jag bara tills imorgon då vi ska fortsätta sola ifall det blir bra väder.fara till mammas kompisar och äta sedan gå på bio.men ska sova nu puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0