19/5



Det verkar bli att sämre dagar,idag var det inte lika bra som igår.
Inte nog med det de är bara 12 skoldagar kvar tills vi slutar skolan och tiden allt mer rinner bara iväg. Det är också tisdag och imorgon äör det sista dagen i skolan sedan har vi som ett litet lov eller vad man ska kalla det.
Inte nog med det imorgon blir det sista nationella i matte och jag oroar mig allt mer.Det som var i måndags tycker jag gick jättebra men bara för att jag säger så betyder  det inte att det är så eller kommer bli så. Och det som kommer vara nu känner jag kommer gå åt fanders. Jag hoppas jag iallafall får g men man vet ju aldrig =/ Jag hoppas hoppas hoppas det går bra! inte nog med det längtar även extra mycket tills imorgon för då ska jag och mina älskade vänner jag är med på skolan grilla med varandra hemma hos lina. Grilla kött eller klyckling äta majs och lite mer sedan blir det efterrätt med bananer och choklad samt lite glass och på kvällen blir det väll prata och mys med lite chips och sånt.Vi har planerat sååå länge att vi ska göra nått men det blir ju aldrig och typ 2 veckor innan skolan slutar ska vi äntligen göra nått.Men jag är rätt glad över att vi gör det nu också eftersom det börjar bli sommar.hoppas bara det är sol imorgon.
men jag kommer ta en massa bilder och förhoppningsvis slänger jag in några imorgon eller till helgen!

Ps! mi oskar mi todo te amo mucho!
Kommentarer
Postat av: Anonym

<---- GAY

2009-05-22 @ 14:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0