16/5



Lite bilder från idag!

Okej,nu är det såhär att min mobil eller usb-kabel har gått sånder så jag kan inte föra över bilder från mobilen till datorn.Var ju tänkt att jag skulle lägga in bilder sedan i torsdags då jag och oskar firade 10 månader men det blir ju inte av nu eftersom att jag inte akn föra över bilder.men har jag tur imorgon kan jag göra det hos han:)
FIck iallafall en röd ros av han och,hihi värlödens sötaste dikt.Nu lär väll oskar skämmas för att jag gick ut med detta på bloggen men var bara tvungen berätta det! Sedan låg vi och myste och åt popcorn resten av kvällen,hade inte möjlighet att göra så mycket eftersom vi kom så sent till han vilket var typiskt att han hade möte just den dagen.nåväl skit i det nu.
Idag har jag iallafall varit i skolan och det har varit en riktigt bra dag,började med att det var kallt men efter lunch någongång blev det ju faktist varmt.Dock gick jag i mjukis hela dagen kände mig lat men nåväl tog på mig shorts då jag kom hem.Efter maten bestämmde jag och oskar för att gå ner till älven,just den bryggan somvanligt där vi "började fatta mer känslor för varandra".Där satt vi rätt länge faktist från 7 till halv 9 och eftersom jag är den personen som ÄLSKAR att ta bilder blev väll oskar lite less efter ett tag.men detta är bara en del av bilderna jag tog det finns sisådära 50-60st till som läggs ut senare på bloggen.Har avrit en helt underbar dag idag ska inte klaga etfersom vi had esol och typ 16 grader varmt,men ska då iallafall berätta en liten rolig sak som hände oss idag.Då vi väl hade just kommit till bryggan jag och oskar så kanske en kvart senare kom polisen dit,först trodde jag inte att dom skulle prata med oss men efter att dom stannat några meter senare så förstod jag att jo dom kommer komma hit och förmodligen säga att vi inte får sitta på bryggan men så vare inte.Dom frågade oskar direkt om han hette alexander och bad om att få se på hans id.
Dom sökte efter någon alexander på a-torp som mådde lite "dåligt" (jag tror ni fattar vad jag menare med ") nåväl dom kollade på oskar och bad om att få se hans skor och sen sa dom att han passade in på pricken som dom beskrivit att killen skulle se ut.svarttröja med krage,vit t-shirt,ljusblåa jeans men hade dock inte likadana skor som killen.En stund senare kanske nån timme eller så,så träffade vi en ganska ung tjej med en bulldog tror jag är inte riktigt säker.Aja vi hade med oss diesel och vi lät dom få lukta på varandra ett tag och så pratade vi ett tag med varandra också sedan yttligare nån minut senare kom hon tillbaka och hundarna luktade lite mer sen berättade hon att hennes mamma ring henne och bad henne komma hem eftersom det sprang en kille på a-torp med kniv och så,så tjejen begav sig ganska fort hem.om det var två olika personer som både polisen och tjejen pratade om så börjar man ju faktist att undra vars man egentligen bor,hahah.dom som har rökt på och en som är beväpnad med kniv,komist var det iallafall.men skulle inte förvåna mig om det vara samma.Lite senare då solen började gå ner gick vi hem igen la oss och myste och åt popcorn som vanligt och såg talang samt berg flyttar in.
imorgon blir det en fullplanerad dag så det är bäst att gå och lägga sig nu eftersom det blir tidigt upp och spring imorgon.uppdaterar kanske imorgon men hare puss!
Kommentarer
Postat av: Saradara :)

Grattis i efterskott på 10- månaders dagen ! :D förlåt, att jag inte såg de tidigare men jag visste inte vilket datum de, var, men bättre sent än aldrig ! Grattis gumman :)

2009-05-19 @ 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0