10 månader tillsammans!

     

Lovade lite bilder på jag och oskars tio månaders dag,och här kommer dom.
Första bilden är inte riktigt på våran tio månders dag men vad spelar det för roll. Var underbart glad över att det var så varmt att jag kunde använda mina älskade sandaler för första gången iår,och ja som ni ser så sysns det ju vad jag hade på mig och vad jag fick av han. Inte bara jag fick en ros utan även han fick en ros av mig.Den röda är min och den vita är hans,som han själv valde eftersom tiden inte rack till åt att jag skulle bestämma själv.Lite kortfattat så var den dagen underbar.Tack för 10 underbara månader med dig älskling,och mer ska det bli! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0