26/3


Hittade ett par navelsmycken jag ville ha idag,fick beslutångest och kunde inte bestämma mig ville ha båda två.
så jag tog den oskar ville att jag skulle ta,och gissa vilken det blev? Jo den lilla söta giraffen åt höger.
förmodligen kommer det bli så att jag köper den andra lite längre fram,jag vill ju faktist ha den med.

Idag har jag inte gjort så mycket,skolan var väldigt dryg och mådde inte så bra direkt häller.
Eftersom förkyldningen blivit värre är det ingen höjdare att vara på skolan precis men jag var tvungen.
lunchen ska man inte häller klaga på,det var pizza och det var riktigt gott speciellt då älsklingen gjorde mig sällskap.
sista lektionen for jag på reco ( "läkare") för att äntligen kolla upp mina knäproblem.och resultatet jag fick där var att jag förmodligen är född med "felet" det går inte rätta till så allt blir bra igen men jag kan bygga upp musklerna så dom blir starkare.värkarna har blivit värre med åren och förmodligen så kommer dom inte bli bättre ju äldre jag blir men jag ha fått ett schema som ska hjälpa mig att träna upp musklerna så att knäskålan slipper fara ur led hela tiden.Kommer börja träna 3 ggr i veckan med min läkare och kommer förmodligen göra dett i 3 månader fram till juni.så,så vare med det!
efter reco så for jag och träffade oskar som jag sedan varit hos hela kvällen.och där har vi bara sett tv och köpt fler fiskar till hans akvarium sedan har vi bara legat och myst ett tag innan jag skulle fara hem.och nu sitter jag här med en massa snuva så jag ska ta och lägga mig.sov så gott puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0