Twilight



Jag måste nog vara den absolut sista personen som ser twilight.alla tjejer har ju snackat om att den är så bra och att han killen i huvudrollen är så snygg,så då passade jag och oskar på att också se den precis som alla andra har gjort.
Filmen tycker faktist jag var bra,fast oskar tyckte väll inte att den var någon större hitt kanske inte så konstigt det är väll mer en tjej film men låt gå jag tyckte om den riktigt mycket.från början förstod jag inte vad som var så bra i filmen,och jag förstod verkligen inte vad som var så snyggt i huvudrollen men efter att ha sett den filmen förstår jag också varför.
Hans söta sött att vara mot henne fick mig också på fall.kunde inte låta bli att tycka han var så söt med tanke på hur han bettede sig  mot henne kunde man inte låta bli att tycka om han.nåväl det är bara en rollfigur i en film men så pjåkig var han inte dessutom har jag ju redan finnit min lilla prins.men filmen är iallafall att rekomendera till andra,även om jag var extremt seg på att se den.

Kommentarer
Postat av: josefin

Haha du är inte den sista som har sett den, för jag har inte sett den än heller :)

2009-03-09 @ 06:57:10
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Jag tycker också om filmen!

2009-03-10 @ 13:54:58
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0