...

Ja nu sitter man vid datorn en snabbis eftersom man har rast från världens tråkigaste lektion,esteten.
jag fattar inte varför jag valde musik men och andra sidan fanns det inte så mycket mer att välja.
nåväl jag hatar sista lektionen på måndagar för då har vi så tråkigt som vi har nu.Vi håller på gå igenom noter och grejs som vi ska ha prov på senare,ska man ha prov på nått man själv valt? aja vi ska iallafall ha det och det dryga är inte att ha musik det är kul det dryga är att vi ska ha musik i 2 timmar det är drygt så just nu måste jag skynda mig för vi har redan börjat.lika bra det då slipper man nån min....nåväl ska till älsklingen efter skolan och mysa med han skriver mer då jag komemr hem.plikten kallar....



frövrigt så känner jag mig som dom här två!! :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0