8/3

Hallå!

Nu är jag hemma från oskar och helgen har varit riktigt bra.
i lördags då vi for till oskars kusiner så visste jag inte att hela hans släkt skulle vara där.okej kanske inte hela men nästan. nåväl det var riktigt roligt och bara ett + på kanten.vi pratade åt fika massa massa fika samt glass och oskar spelade biljard med sin kusin benjamin.det gick inte så bra för han så jag höll på skratta ihjäl mig. Efter det så pelade vi lite med hans kusiner och sedan var det dags att fara hem för att vänta på maten.Då vi väl hade ätit var klockan ganska så sent så jag ock oskar la oss och myste sedan såg vi melodifestivalen med hans föräldrar och efter det så såg vi en film som hette slumdog millionare den var också riktigt riktigt bra ganska rlig några gånger men det var bra måste ses.och då klockan blev nog sent så gick jag och oskar och såg film tillsammans twilight som ni redan vet.och idag har jag bara sovit en massa och myst med älsklingen riktigt mycket.men nu ska jag lägga mig och sova solan börjar i morgon och jag känner mig inte pepp på något sätt snarare jävlig depp.vill fortsätta ha lov och bara njuta av det men oskar.men jag får trösta mig med att det är knappt en månad kvar så har vi lov igen.men sov gott och ha det bra puss!

min gulleplutt haha du är så söt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0