7/3

Hallåj!

Idag har jag varit ute med vännerna och ätit.nu kanske det låter som att vi var på nån middag eller så men det var det inte,vi var så enkelt som på dallas och åt lunch.Tyvärr vaknade jag nån timme tidigare och åt frukost så jag var inte så hungrig då det väl var dags att äta lunch,men det blev då iallafall en liten stripsmeny.Efter det gick vi på stan ett tag och kollade på en massa affärer.Hittade dock inte så mycket jag ville ha men det lilla jag fann var iallafall ett bar nya "tennis skor" som jag vill ha för 400kr på stadium och sedan ett bar leggings som heela skellefteå har från gina.men dock så räcker ju såklart inte pengarna till så det vara bara att titta inte köpa.Ganska jobbigt att spara pengar sånna gånger som idag,men det ska ju också göras.Sparar pengar till i sommar då förhoppningsvis har jag och oskar fått ihop så mycket pengar till att fara på semester till grekland eller turkiet eller nått annat litet ställe.Ifall det inte blir så eftersom vi måste ha lov så blir det då helt klart stockholm,så pass mycket har jag bestämmt iallafall.Nåväl efter stan så väntade jag på älsklingen i stan så vi kunde ta bussen hem till mig där vi förövrigt har varit hela kvällen och alla andra kvällar denna vecka.men imorgon blir det att fara och sova hos oskar.Hans föräldrar kommer och hämtar upp mig vid 1 nån gång för att sedan bege oss vidare till hans kusiner och vara där ett tag.så blir det att sova hos han imorgon fram till söndag.Kommer förmodligen inte skriva imorgon men om jag har tur så blir det några rader om inte annat kommer jag hem på söndag där jag sammarfattar hur helgen har varit.ha de så bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0