5/3

Hallå kära vänner!

Uppdaterig igår blev ingenting av,jag spenderade hela min dag åt älsklingen istället.
Där vi inte gjorde så mycket mest tillbringade tiden åt varandra och senare på kvällen så bakade vi kladdkaka eftersom jag var så sugen, sedan såg vi film med lillebror i soffan med täcke och kuddar och bara myste.en underbart lugn kväll måste jag säga. Idagen idag började med en heelt underbar natt sovde som en stock och det bästa var ju att vakna upp med oskar som sovit precis lika bra som jag.Vaknade 10 av att farmor ringde och frågade om pappa var hemma men det var han inte så vi la på rätt fort sedan vaknade jag vid 11 av att diesel ville komma in i rummet och ta det lugnt och sova vidare med oss,fast det blev inget av..Jag och oskar hade livat lillebror att fara och bada med han idag så det var bara att pallra sig upp för att göra sig färdig och fara till nya edda.Då vi väl var där så vet jag ju att min pojkvänn inte är så dära jättesnabb och att ha min lillebror tillsammans med han kanske inte gör saken så mycket bättre så medans jag väntade på dom stod jag bara där ute och frös och väntade tills de skulle komma utt ur killarnas.Då de kommit ut så var det faktist inte så kallt att hoppa i badet som jag trodde det skulle vara.Den nya avdelingen som är lite mer riktad mot barn var faktist ganska trevlig att vara på, det var ganska så vad ska man säga "coolt" kanske?nåväl men efter att ha själv lämnat min mobil hemmapå sängen och dessutom sagt till oskar att han också skulle göra det var kanske inte så smart.att bada i 3 timmarvar faktist lite drygt även för min lillebror.Och gissa vad vi gjorde direkt vi kom hem? jo vi åt man och la oss och sov i nästan 1 och en halv timme sedan så hoppade vi in i badet och duschade av oss allt klor.Sedan har kvällen bara bestott av oskar och mys framför tv.men nu ska jag fortsätta sova och möjligtvis kanske se nån film.skriver mer imorgon om hur min dag ahr varit puss!



lite bilder från gårdagen,dock är inte brorsan så bra med det dära att ta kort så oskar blev ju jaa som han vart.men älsklingen du är bäst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0