3/3

Hallå kära vänner!

dagen har börjat ganska så trögt.vaknade kl 1 av att älsklingen skickade ett sms och sa att han saknade mig.
ska inte vara med han ikväll ska hitta på nått med sofia istället så det komemr bli ganska så kul faktist.
Hon skulle på dagen ut och köra skoter såp medans hon gjorde det så passade jag på att ta mig tid för mitt "kära" gimp program.jag tror jag blir galen,att det ska vara så förbannat svårt att fatta någonting.Först trodde jag jag skulle ge upp blev så jävla förbannad för att ingenting funkade ingenting blev som jag ville ha det men efter många många om och men började jag fatta liiiite lite och testade att försöka föra en ram och tona ut bilden.det gick faktist rätt bra bättre än vad jag trodde och blev så glas att jag ringde älsklinen och betättade det.Han blev glad för min skull för han vet hur mycket jag försökt med det där programet.och efter flera timmars försök är jag faktist en ganska så nöjd yaoska.från det ena till det andra så kommer älsklingen att sova hos mig imorgon och så på torsdag så ska vi fara och bada med lillebror jag hade lovat han det,sedan kanske det blir stan med sofia också.men nu ska jag lägga upp bilderna sedan igår på fiskarna sedan ska jag hoppa i badet och snabba mig lite innan sofia kommer.skriver förmodligen mer imorgon ha det bra puss!
ps.ska göra om bloggen också så ifall det ser förjävligt ut så är det för att jag fixar det...

oskars konstiga fiskar
mina fiskar,den vita heter blunder och den andra svarta heter doris hahahah. samt vårat badskum och badsalt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0