25/3



Inlägget blir väldigt "kort".
Dagen har varit rätt chill och inte speciellt mycket lektioner,trotts detta har det fortfarande itne varit min dag.
Det började med specialidrotten där jag inte hade någon ork till att spela jag var så trött och kände mig varm.
sedan har jag bara varit hängig och trött hela dagen.Då jag kom hem så snabbdamsugade jag innan oskar kom och det blev soppa till middag som tur var för halsen.Kvällen blev inge bättre trotts att älsklingen var hos mig.Kände mig sämre och febrig samt att jag började hosta en massa.inte nog med det har jag varit jättekänslig idag och pinsamt att säga det men börjat nästan gråta åt det lilla minsta älsklingen gjort,stackarn! men för stunden känns det bättre.Jag hoppas ni mår bra! själv börjar man bli sjuk och det finns ingen annan att skulla på än min sunorunge till lillebror! Hoppas  bara jag inte får feber!Och jag HOPPAS att jag blir bättre för bövelen! nåväl ska gå och sova nu vi hörs puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0