2/3

Hej Hej !

Dagen har varit heeelt perfekt för mig.
började med att jag for till älsklingen och var där med han ett tag på morgonen,okej klockan hann bli ganska så sent men vad spelar det för roll.nåväl hans mamma och hans lillasyster skulle bara in till stan ett tvärt och sedan komma tillbaka.då de kom tillbaka ville jag och oskar fara till solbacken och det gjorde vi direkt.eftersom det var lov hade vi tänkt bada och kolla på film hela dagen men dagen gick så fort att vi hann inte.Nåväl vi for in till arkens zoo där jag och oskar köpte 2st fiskar var.fan det är typ jag som köper fiskar åt han,men jag tycker det är så roligt att köpa fiskar med älsklingen.efter det for vi in till maxi för att köpa badsaker,mitt håller på ta slut.då jag kom till kassan så tog hon i kassan betalt för 29kr fast badsaltet bara kostade 20.det var första gången på länge jag tagit kvitto och jag hade så tur att göra det just då.efter det gick jag till kundtjänst och sa att det var fel så hon kollade upp det hon som satt i kassan och jag hade fel.dock så fick jag bara 9kr tillbaka vilket jag tycker var konstigt för på coop får man 20-25 kr tillbaka,jag som trodde jag skulle vinna på det.aja bättre än ingen men det bevisar ju bara att coop är såååå mycket bättre än maxi.efter det så satt jag och oskar och kollade på våra fiskar ett långt tag.så just innan manten la vi oss och sov ett tag och efter maten så kollade vi på rallybrudar.filmen var väll rätt ok,kunde varit bättre men det dög trodde dock inte den skulle sluta som den gjorde det gick allt för fort.sedan myste vi tills jag for hem.dagen har varit heelt underbar och jag önskar verkligen att han fortsatte vara med mig men dock gick inte det.nu sitter jag bara här ser sex and the city och dricker vatten.ska fortsätta prata med älsklingen så jag skriver mer imorgon.bilder på fiskarna kommer också imorgon vi hörs puss puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0