16/3



Hallå kära vänner!
idag har varit en helt underbar dag,sol ute fåglarna kvittrar dock en massa slask men det får man ta.
skolan var väll rätt bra den med måste jag säga,den började med specialidrott som vanligt och efter många om och men så börjar stämningen lätta i gruppen.fast vad bobby riktigt tänkte då han gjorde upp lagen,tjejerna mot killarna vet jag inte.nåväl dom som skulle varit där skulle ha sett vi var nog bland det sämsta som kunde hända då vi körde brännboll,och efter att ha fått några sanningens ord från petter blev det inte så mycket  mer innebandy innan det var dags att bege sig till skolan igen.där man möttes av en sur lärare...mer på detaljer ska jag inte gå in.
efter att dagen äntligen var slut så möttes jag av min glada pojkvänn som halverst sprang genom stan för att han såg mig på andra sidan.världens bästa oskar! och inte nog med det så har jag ätit både jag och oskars favorit rätt,yess.
och lite senare gick vi och la oss för att mysa innan han skulle på styrelsemöte.och då älsklingen hade farit så ringde jag sara för att höra om hon ville hitta pånått med mig och det ville hon,så hon kom hit vi såg lite tv och gjorde milkshake som blev riktigt god.bilderna är tagna från idag och lite på skolan.skirver mer imorgon då jag har tidig dag tills vidra puss!
Kommentarer
Postat av: Maria

Godmorgon..

Allt bra med dig?

Kram

2009-03-17 @ 09:38:57
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0