4/6 och det är en dålig dag!



Hallå kära vänner,mår skit idag.
Vi hade bara 2 onödiga lektioner idag så det blev att fara mycket fram och tillbaka hem.
älsklingen kom till mig kl 8 i morse där han kröp ner hos mig så la vi oss och sov till kl 10 då jag steg upp för att göra mig klar till skolan.Hade bara en lektion en timme och oskar började inte förrän halv 2 och jag kvart i 2 då jag hade min andra lektion.Så jag for hem igen och kröp ner i hans famn igen.Nu sitter jag här hemma och har nyss varit med sara.
det var trevligt dock önskade jag att jag mådde mycket bättre så slapp jag vara så trött.älsklingen har smittat mig med sin förkyldning och nu är jag sjuk,känns ju väldigt roligt då det är mindre än en vecka kvar innan vi slutar skolan och får sommarlov.vill verkligen inte börja sommarlovet såhär eftersom jag börjar jobba veckan efter. Har ont i halsen något förbannat ska jag dricka vatten får jag vara försiktig annars gör det jätteont i bröstet. ena halsmandeln är uppsvullen och tappar snart rösten.okej det låter allvarligt men så äre inte,är bara FÖRJÄVLIGT JOBBIGT!
har knappt ätit någonting idag vilket var ett korkat val så nu håller man på spy för att man inte ätit något.ska snart gå och lägga mig blir än väldigt tidig kväll kan jag lova er. vi hörs hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0