3/6







Jahapp då har man kommit hem från älsklingen och jag kan LOVA att det var en blöt tur,inte det mysigaste.
det har varit rent skitväder denna vecka och jag är inte glad över det! idag har jag iallafall
- varit med oskar
- tränat
- varit på hemmakväll
- sett film
- hälsat på oskars föräldrar innan dom for
det var min dag iallafall,har varit helt underbar.från början var jag jävligt negg och allmänt gnällig av mig men sen tänkte jag att fan heller jag ska ge dagen ett försök och det artade sig efter ett tag då älsklingen kom.inte nog med det jag fick också ett par solbrillor av oskars föräldrar som jag tycker var fina.passar perfekt till min samling så dom är välkommna för sommaren.men nu ska jag se i taket lyser stjärnor som jag läänge velat sett och är förmodligen den sista som sett den och läst boken.hooj!
Kommentarer
Postat av: ebba

gott med popkorn :D

var länge sen jag åt de haha :)

2009-06-04 @ 22:14:51
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0