24/6


så ser mina nya shorts ut.sorry att man ser mitt navelsmycke ser fan tjock ut i det.
men men vad tycks?

idag har jag varit och jobbat,aldrig haft så ont i fötterna.men det var lite smått roligt då och då.
får iallafall göra nått roligare imorgon som att vara ute och göra andra saker.efter jobbet var jag med oskar vi for ner på stan igen.skulle kolla om någon tröja jag kunde köpa men inget blev det av det ska köpa imorgon.nåväl köpte iallafall dom här shortsen och är rätt nöjd faktist.men nu ska jag göra klart oskars ettårspresent sedan lägga mig jobbig dag imorgon.kommer kännas konstigt att sova själv eftersom han sovit med mig hela helgen och måndag tisdag.saknar dig älskling puss!
Kommentarer
Postat av: sofia

skitsnyggaaaa!!!!

2009-06-26 @ 00:03:11
Postat av: Anonym

jättefina

2009-07-07 @ 11:40:35
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0