22/6

hallå!
då var helgjäveln slut och åter till jobbet igen.äntligen klara med alla datasalar alla datorer alla släddar och allt tråkigt trist.
men då något slutar så börjar något nytt såklart.imorgon så blir det att börja städa skåp.hmm fårse har 1050skåp att städa och göra fina till eleverna som går på den skolan.VAR TACKSAMMA!
så efter det slutar jag sommarjobba får jag hoppas.nåväl idag har jag varit med älsklingen hatar ju faktist att jag slutar så sent vill inte hellre än att lägga mig och steka i solen hela dagen eftersom det kommer vara mellan 20-30 grader i veckan saaatan!nåväl som sagt varit med älsklingen snackat lite och nu ska han sova här måste ju upp imorgon..
blev ett kort inlägg men så äre natti natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0