21/6
















Jag låter bilderna tala för sig.
Som ni ser så la jag upp en heeel del bilder och det hjälper er lite på traven om att lista ut hur min helg har varit.
har både varit helt underbart och det värsta jag varit med om.Efter att ha klarat av en hel vecka och verkligen kämpat med att klara av dag för dag så var jag äntligen klar och skulle få helg.Dock tillbringade jag hela den kvällen på sjukhuset med oskar.Han berättade redan tidigt på morgonen att han mådde dåligt men tog han inte så allvarligt men det blev allt sämre och sämre.efter maten fick han så hårda kramer i hjärtat att hans mamma körde oss till lassa.hann dock inte vara kvar där så länge var tvungen på stan så jag for dit och påväg tillbaka ringde oskars mamma och berättade att han blivit inlagd på barnavdelningen.Det var det värsta jag varit med om,var sur på han för att han inte hört av sig men oron tog över allt för mycket så direkt jag såg han var jag tvungen att gå ut kunde inte se han ha så ont.efter kanske 40 min gick jag in till han igen men började storgråta då jag såg han ligga i sängen med dropp.yttligare några timmar då kl var kanske 8-9 så fick jag veta att oskar skulle ligga kvar på sjukhuset över natten så oskar ville att jag skulle sova där med han.han hade fått så ont av kramperna i hjärtat och mage att han till sist fick morfin och då blev han piggare.Jag oskar och hans mamma kollade på mamma mia fram till 12 någongång då oskars mamma for hem.sedan kröp jag ner till oskar en stund innan sjuksköterskorna kom in och slutade ge oskar dropp vid andra påsen.sovde ganska bra förutom att dom kom in 1,3,6 och 8 på morgonen.Har aldrig varit så rädd förut dom värsta tankarna kommer ju alltid upp då det händer nått sånt och jag vet inte hur många gånger jag grät trodde verkligen jag skulle förlora han.men det gick bra han hade kramp lite dagen därpå men vi fick fara hem vid 11tiden.Oskar har fortfarande kramper ibland men jag är så sjukt glad att allt gick bra så han inte behövde vara kvar längre och jag hade inte velat vara på nått annat ställe än med han just då.trotts att vi gick mysa försiktigt och inte på det bästa stället var det helt underbart.så var det midsommar och den tillbringade vi hemma hos han.oskar påminde mig då om att det var precis ett år sedan vi sågs för första gången.och det var bara början till det vi har nu.snart ett år med dig<3.i lördags var vi hos hans mormor och morfar i deras stuga och firade riktigt roligt måste jag säga,älskar att vara hos dom med hela släckten.sen idag har vi bara tagit det lungt gått ner till älven med diesel köpt en mjukglass for hem till mig mös i sängen och såg hanniblal.saknar han så mycket just nu vill vara med han.inte nog med det mamma far till nicaragua imorgon och ska vara där 2 månader.vill dit men inte utan oskar så det gick inte.men vi ska ju på en egen resa utomlands om 3 veckor,längtar som fan till värmen.nae men nu ska jag avrunda mitt långa inlägg ni får nöja er med bilderna.ska ju upp till skitjobbet imorgon igen.vi ses hoooj!
Kommentarer
Postat av: du var och förblir min bästa vän finaste ängel <3<3

vilken fin komentar jag fick av dig.. hade tänkt skriva till dig förra veckan men kände mig bara dum.. men en sak ska du alltid veta och det är att du var min bästa vän och kommer alltid förbli!! Vi har delat så otroligt mycket skratt,tårar och myyycket minnen, nu när sommaren börjar närma sig så kan jag inte låta bli att tänka på våra galna kvällar när vi köpte hem flera liter jordgubbar och slurpa i oss de med grädde ;) . Det är klart att jag förlåter dig för det du sa, jag gjorde mycket värre där på coop och det ångrar jag sååå mycket... vissa gånger är man så jävla idiotisk. Och jag visste att du en dag skulle förstå mig, när jag såg saras komentar du fick förut, så tänkte jag " Nu är hon i situationen jag var i förut, och nu förstår hon" Jag är JÄTTE glad för din skull, att du trivs såå otroligt bra med oskar, jag vet hur det känns när man verkligen möter lyckan. Jag saknar dig såå himla mycket ska du veta, kommer aldrig glömma våra sena nätter, våra myskvällar med dina förbannade popcorn, hur vi ringde 348618 ggr till varandra varje dag och pratade i timmar, våra crazy moppeturer ;) våra skratt.. våra minnen!

Förlåt för att jag betedde mig såååå otroligt barnsligt på obs, och att även jag sagt mycket jag ångrar. Du var en äkta vän, det tvivlar jag aldrig på. Du har en plats djuupt inne i hjärtat och ingen kan ta din plats. Tack för ALLT bästaste vän <3

2009-06-22 @ 00:21:33
Postat av: jag har försökt att vara stark, men gråter idag.

jag sitter kvar igen, nu saknar jag min bästa vän

den enda som fick höra allt och kände samma sak som mig

som kunde gråta med mig, skratta när det kändes bra

som inte prata skit och ljög, ja det var riktig vänskap

nu så är det ytligt hela tiden, vart är livet kompis

du vet den tiden då vi hängde, nu är allt så konstigt

jag kommer aldrig glömma tiden då vi gick i skolan

skippa sista matten, satt och snacka ut om allt i solen



vi dela samma blod men nu så hörs vi inte längre av

jag glömmer aldrig tiden, allting var så lätt och kul

aldrig var man ens besviken, allting var så rätt



hade man en dålig dag så fanns du där och drog ett skämt

du gjorde livet enkelt, ställde upp, du var en trogen vän!!!!!!!!!

2009-06-22 @ 00:25:03
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-22 @ 00:28:59
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Postat av: Aftab

så fina dina vita skor var, vars har du köpt dom honey?

2009-06-22 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0