1år med min underbara oskar stenlund!

Igår firade jag och oskar ett år tillsammans.
Det var det allra mysigaste vi någonsin har gjort,kommer aldrig glömma den dagen.
egentligen har vi den 14 som alla vid det här laget vet,men firade den igår.
och för att dela med mig av minnerna så kommer en snabb återblick med bilder.hoppas ni tycker det verklar lika mysigt som vi tyckte det var.så kolla på bilderna dom kommer NU!





















alla bilder,mer eller mindre roliga.
Jag hade iallafall en helt underbar fredag med oskar och lördagen blev inte nå sämre heller.
iallafall du är min prins och så kommer det alltid att vara.älskar dig så jävla mycket och hoppas verkligen det blir fler underbara år med dig.Tack för allt du gett mig och all den kärlek jag fått.Jag har hittat min kärlek och min kärlek är du oskar.Älskar dig och så kommer det alltid att vara oavsätt vad som händer kommer det vara du och jag föralltid!♥♥
Kommentarer
Postat av: Josefin

svar:så söta:)

Hahaha endast rosa nagellack, när det börjar bli hello kitty så är det för mycket ;)

2009-07-12 @ 11:04:50
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: malin

ni är jättesöta, grattis!:)

2009-07-12 @ 13:55:37
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww :]

2009-07-12 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0