Seg..

Gott folk jag har varit otroligt dålig på att uppdatera den senaste tiden.varken haft orken eller peppen till att göra det.
har ju jobbat under 3 veckor och igår började mitt sommarlov.SLänger in två bilder sedan festivalen som oskars lillasyster tog.det kommer fler fast från min kamera i veckan.ja jag har inte gjort så mycket den senaste tiden utan bara jobbat häcken av mig och nu börjar oskar jobba och jobbar i en vecka.Kan iallafall skriva lite om vad som händer framöver. om 6 dar sticker jag till stockholm och om 7(en vecka) sitter jag på en buss till ungern. Där kommer jag vara i lite mer än en vecka så jag kommer vara borta sammanlagt 10dar sen är jag hemma igen.fram tills dess hade jag tänkt blogga och vara lite mer social på bloggen,iallafall försöka.Idag jobbar oskar och om nån minut kommer han hem och ger mig en kram.sista dagen vi ses innan vi firar våran ett års dag i förväg.så på fredag kommer jag tillbringa dagen samt lördagen i hans mormor och morfars stuga med kinamat och annat myspys.ni får veta mer framöver.

nåväl här kommer en snabb blick under vad som kommer hända i veckan och fram mot nästa.

Ons- sandra,sofia och amana
tors - Sara
Fre- Fira ett år med oskar
Lör- fira mer
Sön- packa
mån- Klippa håret och vad det blir för en frisyr får ni inte veta än det blir en överaskning fram tills jag kommer hem ;)
mån kvällen- åka tåg till stockholm
tis- Hejdå sverige hej ungern!
då vet ni ses om några veckor :) Hare!






Kommentarer
Postat av: didddd

GRATTIS TILL ERAN 1ÅRS DAG, HOPPAS NI HÅLLER FAST I VARANDRA I ALL FRAMTID, DU VERKAR VARA SÅ LYCKLIG TILLSAMMANS MED OSKAR!!! TA HAND OM VARANDRA. TROHET OCH EVIG RESPEKT <3



2009-07-07 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0