30/7

Hallå kära vänner det är fiske på g!
var i gävre idag och fiskade,eller ja hahaha fiska och fiska kan jag väll inte kalla det direkt men men.
Inte bara det vi var där och grillade och åt röktfisk.det är faktist ett ganska mysigt ställe att vara på tycker jag.har varit där många gånger ända sedan jag var liten och det är både vackert och lungt där.en riktigt skön dag.egentligen skulle vi följa oskars familj till byske och bada med eftersom att det krockade och ingen hade sagt nått så for vi med min familj istället.vet inte vilket som var bättre båda hade varit bra eftersom det var bra väder.nåväl att fiska blev det inget av för våran det.familjen vi for med fick en fist efter många om och men,men då jag skulle fiska ville ingen jävel nappa,ovanligt ellerhur...
hahah måste även berätta om en liten unge jag såg där var så sjukt roligt och tragist på samma gång men kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Han kanske var 2-3 år och kollade på medans sin pappa och sin store bror fiskade så helt plötsligt skulle han säga nått till sin pappa och just som han öppnade munnen ramlade hans napp ner mellan brädorna man stod på.han började flänna nått så jävuls och till en början tyckte jag bara synd om han,men.sen fick han en ny napp just efter att han tappat den ena och denna gång pratade han inte för mycket utan han grät för mycket så även den nappen ramlade ner på brädorna.kunde verkligen inte hålla mig för skratt så jag vände mig om och skrattade hahah.aja åter till det andra jag blev less att fiska och oskar fick ta över 3 min senare hade han fått upp en stor fisk,typist...men dagen var bra iallafall och imorgon blir det att fira oskars morfar bilder kommer då.men nu ska ni få se dagen bilder,luta er bak och njut :)


















ja det var alla bilder,lite olika varandra var dom men jaa.nu vet ni hur min dag varit hoppas eran varit lika bra :)
HOOJ!
Kommentarer
Postat av: josefin

Yeah fiskarn?;)

2009-07-31 @ 14:02:39
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: tävling

Tävling på G i bloggen;)

Anmäla sig?

2009-07-31 @ 15:42:52
URL: http://menagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0