29/7








+ en vit BH

Ja asså ajg var ju på stan för ett tag sedan och verkligen storshoppade tyckte jag.köpte allt jag velat ha länge och tänkte att jag gör det medans jag har pengar sedan sparar jag så att jag kan fara utomlands till jul om jag har riktigt jävla tur :)
nåväl jag tyckte själv att jag gjorde riktigt stora fynd eftersom saker inte var så dyra tyckte jag.men hmm i slutändan blev det iallafall över 600kr jag köpte upp.hahah..nåväl blir kanske köpa mer lite senare ändå,men ska vänta.har iallafall en liten ny garderob och ja ett nytt utseende,vilket jag är rätt nöjd med för stunden.
från det ena till det andra.imorgon blir det fiska i jävre hela dagen vilket ska bli roligt och på fredag blir det att fira oskars morfar vilket jag var med på förra året också.kanske ska ta nått från min nya garderob då får se.ska iallafall gå och se film nu :) malin fixar min blogg nu så jag hoppas det blir bra.det blir ny blogg snart puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0