5/1

Hej Hej !

Dagen började väldigt trögt ska jag ta och säga er,kvällen har inte nog med det varit lika tragisk.
Hade först svårt att sova då klockan var 3 sedan vaknade ca 8 av att lillebrors käft börja klappa lite för mycket,inte lätt!
Nåväl vid halv 11 var det bara dags att pallra sig upp eftersom jag skulle till oskar sedan skulle vi på stan med hans föräldrar.snabb åt frukost sedan in i duschen,fast den synen var inte riktigt lika kul.Som ni kanske vet har jag färgat håret och aa färgen är som lite jävlig och fortsätter fara från håret så hela mitt kropp och shampoot blev lila...
nåväl väl hos oskar hade älsklingen inte ännu stigit upp då vi skulle fara så det blev en timmes fördröjning.
nåja då vi väl var på stan så var ju inte mina planer direkt att jag skulle köpa nått men det blev fort ändring på det.
Som ni kanske också vet har jag skrivit i nått inlägg tidigare att jag hittade en söt liten kofta som jag tänkte ha på nyårs igentligen men som inte fanns kvar dagen efter samma "kofta" hittade jag på gina eller iallafall nästan lika dan fast lite tjockare och skönare.tyvärr kostade den 129kr,och var inte riktigt säker på att jag ville ha den helt så jag tänkte lägga av den istället.så jag la av den men då sa hon i kassan att den inte gick lägga av eftersom den var på rea och det visste ju inte jag eftersom inget stod på den då frågade jag hur mycket den kostade då sa hon att den kostade 64kr och då tänkte jag men vad tusan jag köper den så jag köpte den,och vilken tur jag hade för den som var nästan lika dan på cubus vad också på rea men kostade 99 så det var ju värt.sen hände det inte så mycket mer köpte ett par strumpbyxor och ett par trosor på HM eftersom jag älskar att köpa underkläder.oskars lillasyster köpte också lite och sedan köpte oskar en ny tv som vi legat på och sett hela dagen.men saknar han faktist redan efterom jag inte ska vara med han på två dagar för han ska lana,men nåväl vi ses ju på torsdag igen.det var min dag idag,men nu ska jag nog skaffa mig nått att äta sedan krypa ner till kos och snacka lite med älsklingen ha det puss ! 

 mina små minifynd
  så den lilla koftan och mina strumpbyxor
 
Kommentarer
Postat av: Din Oskar!<3

söt som vanligt! <3

2009-01-05 @ 23:28:03
Postat av: snoppe

hahahaha du din lilla pissråtta vad är det du har pratat med sandra om

2009-01-11 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0