29/1

Hallå Hallå!

En riktigt skön och lugn dag idag,skola imorgon sen helg jajjemensan.
helgen kommer jag att tillbringa i medlefors med älsklingen hans vänner och hans lillasyster höra på nått kille snacka bada äta godis och bara feta mig m.m så jag kommer inte skriva på bloggen på hela helgen.Däremot så ska jag ta en massa bilder så jag kan lägga ut dom sen så ni får se hur min helg har varit.träffade älsklingen idag var riktigt skönt måste jag säga har saknar han så mycket,tyvärr for han för ett tag sedan så ja.har skrivit klart min läxa och ska ha redovisning på den imorgon,hoppas det går bra men det tror jag nog det ska gå.glömde iallafall berätta om ett matteprov jag fick till bara i veckan  gissa vad jag fick 27poäng dock ville jag ha 28 eftersom det var vg dock blev det bara ett g+ känns surt men det får jag nöja mig med för mig var det ett vg iallafall så äre bara.Nu ska jag iallafall gå och packa och fortsätta läsa min helt nylånade bok 14år till salu.sedan blir det snack med älsklingen ett tag och därefter natti natti och johnblund.Och för agnes i min klass som jag förhoppningsvis ser detta blogginlägg så ska jag iallafall lägga ut mina kära skor jag pratat om så länge som jag verkligen längtar till att så ha i sommar,preics.ett litet blogg inlägg sådära i slutet av kvällen,men nu vet ni vars jag håller hur slå gärna en pling om ni vill vi hörs på söndag eller många,tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0