27/1

Hej Hej !

förövrigt sitter jag nu på min Bf lektion och inte gör speciellt mycket.
ska kolla upp om intellektuell utveckling för barn mellan 7-9år tyvärr går det inte så bra eftersom datorn är väldigt seg men men.drömmer mig lite bort i drömmarna om att få sluta men det är en timme dit ungefär så det är rätt länge kvar och innan vi slutar ska jag måsta åka skidor runt hela bonstan.skider är inte riktigt min grejj det heller,hela veckan är tydligen inte min grejj eftersom jag har typ skrivit samma mening i snart jag vet inte hur länge men nåväl.sist jag åkte skidor så blåste jag typ iväg med vinden bakåt så jag hoppas det går fort så jag får komma till älsklingen.han ska vänta på mig medans jag åker så jag hoppas verkligen det går fort och man inte måste åka nå långt.ikväll vet jag inte vad jag ska göra men jag ska iallafall vara med han hemma hos han så får jag ju träffa min kära fisk gösta,om han inte dött då men det tror jag inte.mamma och pappa höll på skratta ihjäl sig då jag berättade det men jagser det på ett heeelt annat sätt han är min nya älskling fast toppar inte min fettohund jag hann gosa lite med innan jag gick till skolan.okej detta kallar jag inte jobb  i skola därför kanske jag ska ta och börja skriva på min uppsats och så vi höörs hooj!

  

brun är min färg i sommar och eftersom jag längtar så till sommaren så är detta ett par önskade skor till sommare.
vad tycks?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0