24/1 fisk dags,

Hej Hej !

Han inte skrivit nu han som ingenting att skriva om längre så det går jävligt trögt.
men nåväl,har inte hunnit göra så mycket idag men då jag kom till oskar så for vi direkt upp på solbacken.
det blev några småköp och lite större för vissa av oss.oskars pappa köpte en dator till köket,oskars mamma köpte lite blommor på blomsterslottet och oskars köpte maskar eller vad man nu ska kalla äckeldjuren för till sin ödla.själv har jag pratat med oskar och jag fick köpa en fisk till mig själv som jag ska ha i hans akvarium,yees.Okej fiskar är väll inte min grejj eftersom jag inte tycker det är min sak.men då ideèn kom upp i mitt huvud så blev jag väldigt pepp på det.
så då vi var på arkenszoo så köpte jag min lilla gösta jag tycker väldigt myket om.Min gösta,en liten tigerfisk jag inte vet vars han kommer ifrån det ända jag vet är att han lever i vatten som är mellan 22-26 eller  vare 28 grader,aja han kostade 15kr så jag har ett till husdjur nu haha :D påvägen hem så trodde jag att han skulle dö av kyla därför stoppade jag in han under min jacka och höll han tätt in till min mage,själv tycker älsklingen att han får mycket uppmärksamhet för att vara en fisk men han är bara avis för att hans fisk är så ful.aja han "klappa" han lite innan jag släppte i han i akvariumet dock är han livrädd och har inte lämmnat sin plats på typ 1 timme men detta är bara början om nån månad så ska det dit fler fiskar som är mina.en ska heta doris och den andra vet jag inte kanske nemo nåväl vet precis vilka jag vill ha,har drömmt om min doris länge men eftersom att gösta var så billig fick han bli mitt "husdjur".min lilla gösta en liten fisk med mycket uppmärksamhet (lär säker försvinna innan nästa vecka).
och en annan sak,oskars salamandrar börjar gå mot dödsbädden snart så jag tog mig en funderare imorse och tänkte att nog fan måste jag väll ta och hålla i dom innan dom dör så jag gjorde det stora ingreppet och höll i den smalaste stackarn.ojoj stort framsten måste jag säga,höll i han för första gången någonsin på 5 månader.Btw oskar är ingen djurplågare hans djur vägrar bara äta.men nu ska jag vidare och kolla på min vackra fisk puss puss ! min gösta ♥



En fisk och en fet hund det är mina husdjur det :D !
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fisk (L) jävligt mycket snyggare än den där jävla kaninen ;)

2009-01-25 @ 23:01:43
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Emma :)

söööt<3

2009-01-26 @ 21:26:10
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0