21/1

Hej Hej !

har då verkligen inget att skriva om idagens blogginlägg,dagen är som död.
nåväl drog till skolan som vanligt kände ingen större pepp och att var ju bara att drömma om,men det ska göras ändå.
nåväl efter skolan har jag bara tillbringat kvällen med att kolla mamma mia med han och pappa för jag ville så gärna att han skulle se den sedan gick vi upp och pluggade,han hjälpte mig lite med matte.var tänkt att jag skulle göra kladkaka eftersom jag var så sugen,men det blev andra bullar jag pallade inte.dock har jag extremt ont i huvet just nu och känner mig allmänt gnällig,stackars omgivningen.okej slut med gnället nu måste jag  snart ta nått att äta.

btw.gick in på google för ett tag sedan med mina vänner och hittade en kanin jag skulle kunna mig tänkas ha.
okej kaniner är väll inte min grej lixom men denna kanin är bara för cool.haha ovanlig kanin men passar för en ovanlig ägare.hoppas ni gillar min älskade lilla hårboll jag förövrigt önskar jag kunde gulla med i min säng och förövrigt behöver som om växling för mitt dåliga humör,allt jag behöver är en lurvig angora kanin!♥



 
Kommentarer
Postat av: Joss

haha har aldrig sett fulare kanin, du kan inte mena allvar? ;)

2009-01-21 @ 22:45:57
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: snopp

hah ge mig en sån :]

2009-01-22 @ 16:39:51
Postat av: snoppe

hahah jag får nog skylla på att jag inte har några pengar på mobilen;)

2009-01-22 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0