12/1

Hej Hej !

jaa nu är ju mitt kära lov slut,trist men det får man leva med.
Nåväl jag fick iallafal sovmorgon till kl 11 så jag ska väll inte klaga öven sovmorgon imorgon till kvart i 10,om man ska kalla det sovmorgon nu för tiden.for till skolan,dock var detinte speciellt kul eftersom vädret är ju inte det bästa som varit under hela lovet blött och jävligt och då man som gick ut genom dörren med cykeln jo vad tror ni inte hände då? trampade så klart i mitt  klumpigaste fall i en vattenpöl med mina tygskor,toppen!då jag var på skolan fick jag också veta att vårat schema blivit sämre så vi har ingen sovmorgon nästan som vi hade förr och vi slutar 4 på måndagar vilket jag inte visste.ska väll inte gnälla ännu mera vilket jag är bra på jossan har haft en värre dag,tacka gudarna för att det inte drabbade mig.sista lektionen var estetiskt val hade tydligen valt musik,ville byta till slöjd men det gick inte sa våran lärare så musik blev det,punkt slut.då min lärare frågade vilka kunskaper jag hade på gitarr sen tidigare så var det ju bara att svara på,inga.vi hade musik i 2 timmar och sista timmen skulle vi spela en låt,lätt för en nybörjare som börjar på nivå noll.aa spelingen gick ju förjävligt till en början sedan började det gå bra trodde jag tills vi skulle spela högt allihopa,då insåg jag att jag inte var så bra trotts allt.får hoppas dagen blir bättre imorgon.
efter skolan kom oskar till mig så vi gick hem från stan tillsammans,sen har vi bara legat och sovit och myst och vid kvart i 7 for han på ssu,så nu sitter jag hemma här och bara degar fram tills prison break börjar om vi hörs puss! =)

Kommentarer
Postat av: joss

haha gumman jag hade anledning till att gnälla :(

2009-01-12 @ 23:50:38
URL: http://joosseefinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0