dagens.

Jag har insett att jag har förfärligt jobbiga tvångstankar
Jag lyssnar på från allt till ingenting
Jag pratar men mig själv just nu
Jag tycker om pyttipanna
Min bästa vän min underbara pojkvän
Min första kyss minns jag inte
Jag avskyr att bråka,blir alltid så ledsen då
Kärleken är det bästa som finns,dock för komplicerat
jag gillar min mobil lite för mycket kanske?
Jag kommer aldrig att glömma varje gång jag varit i thailand
Jag är hemligt förälskad i min oskar,fast det är nog inte så hemligt!
Sist jag grät idag,av att jag älskar oskar så mycket?
när jag är glad skrattar jag högt
När jag vaknar på morgonen ligger jag och drar mig
Innan jag går och lägger mig ringer jag älsklingen och säger godnatt
Just nu tänker jag på frukt,är sjukt sugen
idag var jag med älsklingen
Inatt vill jag sova
imorgon har jag fullt upp
Jag vill verkligen inte
sluta att vara kär!
Jag undrar
om det finns någonting som kallas ett lyckligt slut och rättvisa ?



jag älskar min pappa!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack så mkt :D

händer i helgen :D?

2009-02-05 @ 23:35:10
URL: http://pnordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0