Sjuk.

Japp stämmer på rubriken,sjuk. Efter att "nydligen" varit sjuk,ett tag sedan just innan jul men ändå för mig var det nyss.
nåväl jag tycker att jag nyss varit sjuk och därför var jag heelt övertygad om att jag inte skulle bli sjuk denna gång.
Men eftersom oskar,oskars mamma,oskars pappa och min mamma varit sjuk så var min korkade tanke väldigt korkad,att jag inte skulle bli sjuk.Började känna av lite igår då ögonen sved och de började rinna samt en enorm nästeppa och kände mig allmänt  trött så fick älsklingen pyssla om mig som jag gjorde med han då han var sjuk.Bestämmde mig ändå för att stanna hemma idag för att bli bättre.Okej nästeppan är borta men känner mig fortfarande varm och känns som jag vill spy,JAG HAR INTE SPYTT ÄNNU.så förhoppningsvis blir det skola imorgon.nåväl nu ska jag gå och duscha och sedan invänta älsklingen från skolan puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0