6/2

Hej Hej bloggen!

okej,klockan är sent   för ett inlägg men låt gå jag skriver ett iallafall.
dagen har varit jobbig,först vaknade jag av att pappa kom in i  rummet för att väcka mig för att jag skulle baka.
då fick han ett stort NEj till svar och somnade senare om,efter det vaknade jag av att älsklingen kröp ner i min säng kall som is och ville värma sig hos mig.efter det vaknade vi kl 12 igen och började genast att baka kärleksmums till innebandyn som var på kvällen,vi skulle sälja.Då kl började närma sig mot två var det dags att fara till ungdoms,det fick jättebra där borta tog dock lite lång tid men det gick bra.efter det så hämtade jag ut mina p-piller sedan drog vi hem igen.efter det har vi bara legat och myst innan matchen började då då stod vi där och sålde fika en timme sen for vi hem igen.Nu ligger jag och älsklingen och ser på en bra film som går på tv,snart är det läggdags för oss två.måste upp tidigt imorgon för att städa innan vi far till han och sover där fram till söndag.skriver kanske mer imorgon vi ses puss! ♥



bilder på gårdagens snöyra,ser lika förjävligt ut utanför mitt fönster fortfarande.
Kommentarer
Postat av: joss

Yes vi älskar snö, pepp på att cyckla till edda imorgon ?:S

2009-02-08 @ 15:25:24
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0