4/2

Hej Hej !

dagen börjar väll gå mot sitt slut snart.har faktist inte gjort så mycket idag,bara varit på skolan som vanligt.
började med att jag hade specialidrott,den gick verkligen inte bra idag till skillnad från förra gången då jag somnade på bänken och vaknade över att fabian hade ansiktet väldigt tätt intill mitt,trodde jag skulle dö.nåväl blev jävligt arg då gustav sköt en boll i mitt öga och inte ens sa förlåt,taskig men aja får väll inte förvänta mig så mycket mer..nåväl efter skolan har jag bara varit hemma och suttit här fram tills träningen började.innan träningen så for vi förbi apoteket för att hämta ut mina p-piller,somvanligt skulle nått gå på tok.receptet hade gått ut så nu måste jag beställa tid på ungdoms bara för att få ett nytt recept och det ska ju såklart vara fram tills lördag.jaa så nu är bara bäst att skyynda sig för att få tag i ett nytt recept,typist mig att vara sent ute hela tiden.sen så ska jag försöka pallra mig till reco imorgon om jag kommer ihåg det och beställa tid för mina knän för jag har ont nu också och det har jag haft nästan hela dagen.aja nu ska jag skriva min uppsats till svenskan och läsa lite sedan blir det hopp i säng och prata med älsklingen,saknar han ganska så mycket just nu och längtar verkligen tills imorgon och till helgen då vi bara ska mysa tillsammans.min oskar du är allt!♥





Med en själ så underbar
Har du fattat mitt hjärta för evigt i din hand
Du är vacker som en ängel
Och ditt leende är förtrollande fint
Dina ord får mig att smälta
Aldrig har jag mött något som du
Du måste vara mitt livs kärlek
Den jag längtat så länge efter
Nu står du här vid min sida
Lyckligare än någonsin
Vill aldrig släppa din hand Inte heller låta dig gå
Mitt hjärta slår för evigt för dig Och för evigt ska vi hålla du och jag.

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: haha okej ska bli!!=)

2009-02-05 @ 07:31:42
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0