26/2

Hallå!

Dagen är heelt perfekt,men ändå ganska så jobbig.
maten var förfärligt äcklig så jag åt inte speciellt mycket.innan lunchtid fick jag ett sms av älsklingen där det stod " Kaplan brinner! :S Kaos! Luktar jätte mycket rök! Fy Fan! Men jag är ok. aa efter att ha läst detta meddelande kunde jag faktist inte sluta oroa mig fast han sa att han var okej,varför vet jag inte men sån är jag bara. någon minut senare fick jag ett till sms " Jag saknar dig! Det är lungt! Jag tror faktist oskar förstod att jag blev lite orolig men det var ganska komist,för det var precis det jag ville höra för att slippa oroa mig så mycket.nåväl han fick sluta efter det så han kom till balder.Och gissa om jag blev glad och se han,ville bara vara kvar i hans trygga armar.Men plikten kallade då nästa lektion började.Sedan hann jag se han en snabbis och säga hejdå till han innan jag skulle hem och invänta kära sara som jag skulle vara med ikväll.
så det har min kväll bestått av,tv tittande och sanck med sara.ganska skönt nu då det är näst sista dagen innan lovet kommer.Och imorgon blir det att vara i lillebrors klass pågrund av ett arbete på skolan så morgondagen börjar med skidor med hans klass.Jag tror det blir ganska bra eftersom jag ändå slutar kl 1 skönt för att vara sista dagen.men nu ska jag kila har ont i magen så jag ska lägga mig och läsa.skriver mer imorgon kväll,så får ni veta mer om hur den dagen varit.och jag läängtar för då får jag träffa min oskar,puss älsklingen älskar dig! men vi hörs puss ! =)

slänger in en bild på jag och sara som sista raden på inlägget! PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0