19/2

Hej Hej kära läsare!

Nu sitter jag här som vanligt på kvällarna.
Jag har inte gjort så mycketidag faktist varit på skolan som vanligt och måste säga att veckan gått fruktansvärt segt.
Men imorgon är det ju sista dagen på skolan och det känns fruktansvärt skönt.älsklingen for för ett tag sedan och jag måste faktist säga säga att jag tror jag och älsklingen gjorde årets godaste kladdkaka idag fyfan vad god den var.Sedan har jag gjort en annan sak,jag har ringt min tränare och sagt som det är med innebandy.Och efter många om och men har jag bestämmt mig för att lägga innebandyn och min innebandy klubba på hyllan fram tills i höst då jag känner mig mer pepp.Så hejdå klubban och hej peppen.förövrigt kommer jag sakna älsklingen eftersom jag inte ska vara med han förrän till helgen.OKEJ 2 dar jag vet men skit samma och imrgon blir det vännerna känns kul.Skriver mer imorgon puss på er ! =)


Såg denna igår påväg hem på bussen.Jag tror det ska stå "vid" nödsituation krossa glaset.
det komiska är att just nu står det ved nödsituation krossa glaset.Ganska kul =)
Kommentarer
Postat av: juulan

svar: haha ja min pojkväns lillasyster går i det laget. Men jag tror jag är lite för ovig osv haha!

2009-02-20 @ 08:20:11
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0