12/2

Hej Hej bloggen!

varit  ganska många inlägg på så kort stund måste jag säga men skit sammaju mer desto bättre.
aja idag har jag inte gjort så mycket,vaknade och var skit trött imorse ville verkligen inte gå upp men plikten kallar tyvärr och upp skulle jag.vägen tillskolan var bara pest och pina det var kallt som fan,vi hade 25grader hemma hos oss inte så nice.
ja vad ska jag mer berätta? redovisningen av boken gick bättre än vad jag trodde däremot glömde jag lämna in uppsatsen på svenskan eftersom jag itne fick gå och skriva ut den för läraren och matteprovet gick åt fanders kan sätta allt jag äger på att jag får ig,okej ska kanske itne säga så men jag lovar er det gick sämst! kunde det igår men idag gick det superdåligt jag ångrar så fruktansvärt mycket att jag pratade bort alla mattelektioner  skulle verkligen behövt detta för jag visste att jag kunde det igår och i förrgår då gick allt bra idag var det som borta heeela köret.ska lova mig själv till nästa gång att jobba på lektionerna så jag får vg för matte är egentligen inte så svårt.nåväl sedan har jag tillbringat hela dagen med älsklingen tyvärr har han inte blivit nå mycket bättre så jag hoppas han far till skolan.köpte min näst sista present till oskar idag eftersom det är ju alla hjärtans dag på lördag och jag längtar verkligen dit då blir det bara mys med älsklingen.men nu ska jag gå vi hörs puss!

 
en sommarbild på köpet !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0