God Jul 2009

Min jul var verkligen bäst.önskade verkligen att pappa hade varit hemma så han kunde vara hemma med oss,saknade verkligen han men fick iallafall prata med han en stund. Först var jag hemma och firade med familjen sedan vid 8 for jag och firade med oskar och hans familj.kändes verkligen som man firade jul 2ggr.
Fick mer julklappar än vad jag förväntade mig så jag blev förvånad.kände mig dum av det lilla jag gav alla,men tack ska ni iallafall ha.uppskaffade era presenter jättemycket.Som ni ser kommer inlägget att komma med en massa bilder där ni får hänga med om hur min jul varit sen kommer liten text med förklaring. Hoppas eran jul var lika bra!


Våran julgran,dock hade vi öppnat alla presenter på denna bild så bara oskars kvarstod.

Självklart ska vovven ha en julklapp

Såhär såg jag ut denna jul

Jag och lilla mamma

Diesel älskade sin present!



Sedan firade jag jul hos oskar,jätte mysigt!









Som ni ser blev hela golvet fullt men julklappspapper

Jag och älsklingen



Puss på min lilla tomtenisse



Kvällen slutade med myspys framför soffan och såg en långfilm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0