Detta är min bästa vän!

Vad har hon för hårfärg nu? Svart
Brukar hon färga håret? Nej, men har gjort det en gång
Vilka färger har hon haft? Brunt
Vad har hon för parfym? Puma
Vad brukar hon använda för smink? Sminklös
Vad är erat bästa minne? Finns många bra minnen så jag kan inte säga någon på rakarm
Vad heter hennes syskon? Olivia
När träffades ni? på sommaren 2008
Hur träffades ni? genom en vän
Vad går hon för sport? Thaiboxning
Vad brukar hon göra på helgerna? Vara med mig och jag älskar det♥
Har ni kramat varandra? Ja flera gånger om dagen då vi är med varandra
Har ni pussat varandra? Ja det har vi,många gånger
Har hon fräknar? hahaha nae,skulle nog inte passa
Har ni sovit i samma säng? Ja det har vi, varje helg
Har ni skrattat tills ni gråtit? haha nae tror jag inte men skrattat tills jag får ont i magen
Har du sett henne gråta? Ja flera gånger, blir gråtfärdig själv
Vad gjorde du då? Pussar på pannan och kramar om en
Har hon sett dig gråta? Ja ett antal gånger
Hur länge har ni varit kompisar? hihi minns inte :] men drygt ett och ett halvt år
Har hon svikit dig? Beror på hur man ser det,men oftast inte
Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jag hoppas det men det tror jag iallafall
Älskar du henne? Ja,kanske för mycket
Har ni pratat i telefon någon gång? Varje natt, fattar inte att vi alltid har någonting att prata om
Vad heter din bästa vän? Oskar Stenlund!♥

Vet inte om ni listade ut det.
Men så är det, HAN är min bästa vän.
men kan vara ibland en liten hon för att göra mig glad och göra någonting jag vill.
Underbart att både ha han som pojkvän och bästa vän. Älskar Han!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0