22 december

















Dålig uppdatering jag vet..
Men äntligen så skriver jag lite på bloggen,blir alltid dåligt om bloggandet då jag är hos oskar.
Men som ni ser på bliderna så är detta ungefär det som har hänt de senaste dagarna.
om ni undrar vem den lilla killen på bilden är så är det min pappa som liten.
Mycket mer än detta har jag inte mer att säga eftersom filmerna säger det mesta.
Men ska försöka blogga lite oftare nu såhär in för jul,men ska gå och duscha nu sen ska juag se film med oskars familj. Ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: Olivia

såå sööt farmor :D:D

hon är ganska lik en som bor på regnbågen hihi :)!

2009-12-24 @ 14:34:42
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0