17 december


Äntligen får jag se oliver igen :)

Hallå kära läsare!

har bara en sak och säga,yeees äntligen LOV!! för er stackare som går imorgon har jag bara en sak att säga haha tjinkit åt er! okej nåväl ska inte retas. Dagen gick fruktansvärt sakta men det fick man tåla,sista lektionen så fikade vi ändå och sedan gjorde vi några tyggubbar. Då jag äntligen kom hem väntade älsklingen på mig så det blev mysa pysa och nu ska jag nog gå och duscha sedan se film.

Kommer även fara upp till farmor på måndag med oskar.
hörde att han skulle upp av farmor så jag ringde genast brodern och frågade om jag och han kunde åka upp också vilket vi fick. så sju på morgonen ger vi oss av och äntligen får oskar se min ända släkting här i sverige.
så nu vet ni :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0