15 december




Jag ser det snöar,jag ser det snöar det var väll roligt hurra!
Måste faktist erkänna att jag är fruktansvärt glad att vi äntligen fick lite snö.Blev orolig att vi inte skulle hinna få någon snö fram till jul.men nu är julen räddad.

Idag idag har varit den VÄRSTA på länge...
matteprovet gick skit,religionsprovet gick skit och inte nog med det vi hade sista idrottslektionen idag och då kom min lärare på att det skulle vara roligt att sluta tidigare på idrotten. Min nästa lektion skulle inte börja föräns kl halv 4 som var religionsprovet och hade hål mellan halv 3 och halv 4 då lektionen skulle börja. som sagt då fick ju min lärare för sig att sluta tidigare vid två istället för halv 3 så jag fick vänta på skolan i yttligare en och en halv timme på ett prov jag bara satt på i en kvart för att jag inte ska få ig i hela kursen. Sur och besvärad med jobbig.

nåväl efter det så var jag med älsklingen som muntrade upp mig en aning iallafall och det är så skönt ingen mer läxa nu så jag kan göra precis vad jag vill,och det blir ju att läsa.
Hoppas nu bara att jag får g på båda provet,men man ska inte hoppas för mycket för det lär jag aldrig få men men.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0