Sista dagen!

Ja nu börjar det dra ihop sig väldigt mycket.
ska alldeles snart fara hem för att krypa ner till kos och så.Har inte gjort så mycket idag varit ner en sväng på stan lämnat tillbaka ett linne på gina jag köpte och kollat på en ny innebandyklubba och nya skor.Den andra gick av och mina skor är 2storlekar för stora.Sedan har jag bakat kladdkaka med oskar och inte gjort så mycket mer.önskade att jag hade gjort mer sista dagen på sommarlovet men mer än såhär blev det inte.känns inte heller så speciellt att komma till skolan igen...
Nae om jag ska börja ta och avrunda nu hade tänkt lägga in bilder men det blir det då inte heller så dom kommer imorgon.
kommer kännas jätte jätte konstigt att sova inatt eftersom jag sovit med oskar hela sommarlovet,vill verkligen inte sova själv.
men nae nu ska jag lägga mig och mysa med han sedan fara hem.skriver mer imorgon puss!
Kommentarer
Postat av: petra

sv: ja, 200 för både skorna & tunican va ju bra=) ska tänka på saken :) om du inte sålt det vill säga :]

2009-08-20 @ 20:40:39
URL: http://petrasliife.blogg.se/
Postat av: petra

sv: ja, 200 för både skorna & tunican va ju bra=) ska tänka på saken :) om du inte sålt det vill säga :]

2009-08-20 @ 20:40:43
URL: http://petrasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0