shoppat nytt!


svart kofta från gina 249kr


leopardaktigt linne från gina 129kr


leggings från gina 149kr

allt från gina för 527kr ,snyggt vah ;)

Kommit hem från stan och shoppingrundan med emma och sanna.var ju tänkt att jag egentligen itne skulle komma hem med någonting annat än en pinsett från HM,men som ni ser jag kom hem med allting annat UTOM en pinsett.aja äre ovanligt nej,det kallas yaoska! Nåväl fick ångest över att jag själv tyckte var så jävla mycket pengar,köper fan aldrig kläder för att jag aldrig har råd.men då man tänker på saken kanske det inte var så jävla dyrt det som kostade var ju koftan,mjuk och skön för vintern.skrämmande att jag redan tänker på vintern men som sagt sommaren är snart slut och skolan börjar om snart.....aja vad tycks själv blev jag rätt nöjd kunde gärna kommit hem med underkläder också eftersom jag älskar att köpa det och jaa som sagt den där jävla pinsetten jag aldrig köpt på hmm 2månader.lär ta 2 månader igen innan jag köper den men men.nu ska jag iallafall,jag vet inte får se hahah skriver mer sen hoooj!
Kommentarer
Postat av: josefin

snyggt linne :)

2009-08-06 @ 16:43:15
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

kostar endast 19.50! denna pincett

2009-08-06 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0