Kul med kameran.

igår var jag och tjejerna ute och fotade lite och det är ju faktist rätt fascinerande att jag lär mig någonting.
testade olika inställningar på min kamera som är ca 2 månader gammal nu och vissa bilder blev riktigt bra men andra inte.
är ju faktist ganska glad att det går framåt iallafall.först tycker man att man tar jättelite bilder men då man väl ska kolla på dom är det inte så jävla få bilder man tagit hmm.nåväl slänger upp bilderna så ni får se och ha egna uppfattningar.jag blev rätt nöjd men vad tycker ni ? se själva!














okej kanske inte sååå jättesnygga nu när jag ser på dom,men bättre kommer sen :)
önska mig lycka till på traven!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0